tirsdag 23. desember 2008

Feliz navidad amigos!!!

I skrivende stund vet jeg at tusenvis sitter hjemme forran hovmesteren og kanskje en sprakende peis, mens jeg og familien tilbringer vaar fórste jul utenfor alle de norske tradisjoner, paa den solvarme stranda ved Stillehavet i Guatemala:) Selv om julestemningen kjennes langt borte, er det fantastisk aa vaere samlet igjen, og julegaven til hverandre i aar er to uker med mye kvalitetstid og et spennende program! Saa langt har vi vaert paa besók i slummen og kommet hjem til familier, noe som gjorde store inntrykk, og i morgen reiser vi til Patzun og feirer julen inn med Mayaene:) Videre skal vi bl.a paa oppdagelsesferd til Mayapyramidene i Tikal og til vakre Antigua, men mer om dette senere!
Naa vil jeg ónske alle mine kjente og kjaere en fredelig og god jul! "Feliz navidad!!! Takk for alle meldinger, smil og bónner! Mange gode ónsker og tanker... og en stoooor varm klem, fra meg:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL KJÆRE DEG!!!
MANGE KLEMMER FRA MARI

Anonym sa...

Hei vennen!!
God jul til deg og dine!! Tenker på deg, og du er så absolutt med meg foran den sprakende peisen, selv om ikke julestemninga er helt her heller.. det blir liksom ikke det samme når vi ikke har fått snø... Men ribba er i ovnen, og juletreet er pynta.. :)
Kjempeglad i deg, du er min lille jule engel, pass på deg selv og dine i jula!
Stoor klemm fra Ida

Unknown sa...

Kjære Ingvild, Jörgen, Kirsti og Svein!
Sá morsomt á vite av dere der nede. Mine beste minner fra áret 2008 er fra Ekvador. Á bade i stillehaved var unik oplevelse. Har sagt at jeg har lyst ti á feire jul der nede. Önsker dere alle en deilig tid sammen og masse oplevelser blir det helt sikkert.
klem og kyss, Dilla, Runar og guttene og svigerdatteren!

Anonym sa...

Årets første kommentar:
FELIZ ANO NUEVO!!!!