søndag 10. august 2008

¡Todo bien!

Forste livstegn fra Guatemala: Reisen gikk helt smertefritt.. jeg koste meg slik paa flyet med mange gode samtaler kombinert med aa ove spansk at jeg saavidt rakk aa sove.. Heldigvis kom jeg fram paa kvelden, der en oppredd seng og en veldig god natt sovn ventet meg:)
Forste dag i Guatemala har vaert avslappet og god. Jeg bor denne helgen i hovedstaden hos lederne i organisasjonen jeg skal jobbe i. Gode og hjertevarme mennesker! Mer om det meste senere, men kort sagt: ¡Todo bien! (Alt bra!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Godt at du er vel fremme og kan starte på eventyret ditt!
Her er det snart skolestart og mange spennende oppgaver venter...!
Ha det godt, det er veldig artig når du oppdaterer bloggen!
Klemmer fra meg

Kirsti sa...

Så glad for at reisen gikk bra og at du ble godt tatt imot. Lykke til med språkkurs og livet hos vertsfamilien i Antigua.
God klem fra mamma

Aina Marie sa...

godt å høre du er vel framme. Tenk- det er så merkelig at du er der, mens MF og alt fortsatt ligger her.

Gleder meg til å følge bloggen videre:-)